U periodu od 13. do 15. maja 2021. godine, u Opatiji je održana međunarodna naučna konferencija Interdisciplinary Management Research XVII. IMR se održava sedamnaestu godinu zaredom, kao rezultat saradnje Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomskog fakulteta u Osijeku – Poslijediplomskih studija Management i Pforzheim University, Business School iz Njemačke. Na konferenciji su i ove godine, kao članovi programskog i organizacionog odbora, recenzenti i autori, učešće uzeli predstavnici Ekonomskog fakulteta Univerziteta u Bihaću doc. dr. Kenan Mahmutović i van. prof. dr. Mirela Kljajić Dervić.
Konferencija je održana u hibridnom obliku, uživo te online putem aplikacije Zoom, tako da su kroz dvije sesije u Hotelu Amadria Park, te četiri virtuelne sesije prezentirana 62 rada iz oblasti Poslovne ekonomije i Ekonomije, od ukupnog 84 rada prihvaćena za objavu u Zborniku radova konferencije, a koji je indeksiran u nekim od vodećih naučnih baza podataka poput Web of Science Core Collection.
U okviru konferencije promovirana je i knjiga “Digitalni marketing: strategije, alati i taktike”, u izdanju Ekonomskog fakulteta Univerziteta u Bihaću autora doc. dr. Kenana Mahmutovića. Autor je o svojim utiscima sa konferencije, gdje je uz knjigu prezentirao i rezultate svog istraživanja o “Utjecaju digitalne marketing orijentacije na marketing performanse hotela”, govorio i za RTVUSK, a video snimak emisije dostupan je na slijedećem linku.