Novi udžbenik u izdanju Univerziteta u Bihaću

Digitalni marketing knjiga

U izdanju Univerziteta u Bihaću, izašao je novi univerzitetski udžbenik: “Digitalni marketing: strategije, alati i taktike“. Autor knjige je doc. dr. Kenan Mahmutović, nastavnik Ekonomskog fakulteta u Bihaću, dok su recenzenti ovog djela uvaženi prof. dr. Almir Peštek (Univerzitet u Sarajevu) i prof. dr. Davorin Turkalj (Sveučilište u Osijeku).

Radi se o prvom univerzitetskom udžbeniku iz oblasti digitalnog marketinga u Bosni i Hercegovini, koji je namijenjen ne samo studentima prvog i drugog ciklusa studija ekonomskih fakulteta, već i široj publici koja uključuje marketing menadžere, direktore preduzeća, zaposlene u marketinškim i IT agencijama, poduzetnike i sl.

Knjigu prati i zvanična web stranica sa detaljnijim informacijama o sadržaju, recenzijama i mogućnosti kupovine knjige: www.emarketing.ba , kao i Facebook stranica: https://www.facebook.com/digitalni.marketing.knjiga .

Posebno interesantno za sve studente je i kreirani YouTube kanal: https://www.youtube.com/watch?v=7sm5ObRsp4Q , na kojem će doc. dr. Kenan Mahmutović objavljivati edukativne video lekcije kroz koje će obrađivati najinteresantnije teme iz oblasti digitalnog marketinga.